לגימה מאיטליה עם מתחמי פופ אפ קפה חווייתיים של לוואצה



לגימה מאיטליה עם מתחמי פופ אפ קפה חווייתיים של לוואצה

לוואצה תגיש קפה איטלקי אותנטי במקומות מרכזיים בישראל

אספרסו אותנטי שהוכן עם קפסולות האלומיניום החדשות Lavazza התואמות למכונות נספרסו*

מקוריות, יוגש לכל העוברים והשבים – ללא עלות!




חברת הקפה האיטלקית מזמינה את הצרכנים הישראלים לצאת למסע במקומות מרכזיים בישראל, כדי לגלות את חווית הקפה האיטלקי האותנטי ביותר ולחגוג את השקת קפסולות האלומיניום החדשות של Lavazza, התואמות למכונות נספרסו* מקוריות.

Lavazza, מילה נרדפת לאיטלקיות ולפרימיום, הכריזה לאחרונה על השקת קפסולות האלומיניום החדשות בישראל, התואמות למכונות נספרסו* מקוריות ומציעות לצרכנים את התערובות, הארומה, והאיכות הבלתי מתפשרת של החברה, בקפסולות אלומיניום.

במטרה לחגוג את ההשקה ואת הטעם האותנטי של הקפה האיטלקי, Lavazza משיקה כעת בישראל מתחמי פופ אפ קפה חווייתיים, שיעניקו לצרכנים חוויה איטלקית. מתחם הפופ אפ קפה הממותג של לוואצה, יעבור בשישה לוקיישנים מרכזיים ויזמין את הקהל להצטרף למסע חושי, ייחודי, העשוי מטעמי קפה פרימיום.

אספרסו אותנטי, שהוכן עם קפסולות האלומיניום החדשות של Lavazza התואמות למכונות נספרסו* מקוריות, יוגש בחינם לכל העוברים והשבים ויאיר את יומם עם טוויסט איטלקי אותנטי.

מוזיקת רקע תלווה את חובבי הקפה, שיתפנקו בהנאה של הפסקת קפה של לוואצה ובמקום יחולקו גאדג'טים ומתנות, כגון מטריות ממותגות וערכות קפסולות להתנסות ביתית. פינת צילום תוצב להנאת הקהל בחלק מהנקודות.

מתחמי הפופ אפ קפה של לוואצה יוצבו במקומות הללו:
21 נובמבר – אוניברסיטת תל אביב 08:00-13:00
24 בנובמבר - חצי חינם שרונים 15:00-21:00
27 בנובמבר – היכל נוקיה תל אביב 18:00-22:00
1 בדצמבר – שרונה עזריאלי 08:00-13:00
5 בדצמבר – מרכז G כפר סבא G 15:00-21:00
8 בדצמבר – עזריאלי חולון 08:00-13:00


אודות Lavazza Group

Lavazza, שנוסדה בטורינו בשנת 1895, נמצאת בבעלות משפחת Lavazza מזה ארבעה דורות. כיום הקבוצה היא אחת השחקנים המובילים בזירת הקפה העולמית, עם מחזור של למעלה מ-2.3 מיליארד אירו ופורטפוליו של מותגים מובילים המובילים את השווקים שלהם, כגון Lavazza, Carte Noire, Merrild ו-Kicking Horse. היא פעילה בכל המגזרים העסקיים ויש לה פעילות ב-140 שווקים, עם 9 מפעלי ייצור ב-6 מדינות ולמעלה מ-4,200 משתפי פעולה בכל רחבי העולם. הנוכחות העולמית של הקבוצה היא תוצאה של למעלה מ-125 שנים של צמיחה ולמעלה מ-30 מיליארד כוסות קפה Lavazza המיוצרות מדי שנה הן עדות לסיפור הצלחה יוצא דופן, במטרה להמשיך ולהציע את הקפה הטוב ביותר האפשרי, בכל הצורות. , על ידי התמקדות בכל היבט של שרשרת האספקה, החל מבחירת חומר הגלם ועד למוצר שבכוס.

Lavazza Group חוללה מהפכה בתרבות הקפה על ידי השקעה מתמדת במחקר ופיתוח: מהאינטואיציה שסימנה את ההצלחה המוקדמת ביותר של החברה - תערובת הקפה - ועד לפיתוח פתרונות אריזה חדשניים; מהאספרסו הראשון שלגם בחלל ועד לעשרות הפטנטים התעשייתיים. היכולת להקדים את הזמנים באה לידי ביטוי גם בהתמקדות בקיימות – כלכלית, חברתית וסביבתית – שתמיד היוותה אמת מידה להנחיית אסטרטגיות ארגוניות. "להתעורר לעולם טוב יותר בכל בוקר" היא המטרה התאגידית של Lavazza Group, במטרה ליצור ערך בר קיימא לבעלי המניות, משתפי הפעולה, הצרכנים והקהילות שבהן היא פועלת, תוך שילוב תחרותיות עם אחריות חברתית וסביבתית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

המותג LAVIDO משיק נרות מעוצבים לבית, עם שעווה 100% טבעית, בניחוחות נפלאים

רשת הטיולים והמחנאות Trek Market "טרק מרקט" בחגיגת מבצעים לבלאק פריידי וסייבר מנדיי!!!

לרגל יום המיחזור הישראלי הנערך ב 8 לדצמבר טיפים ועצות למחזור מוצרי הטיפוח בבית